Skivstång

När träningsvärken släppt så är det dags för ny. Körde skivstång ikväll,Grymt kul! Imorgon kan jag väl inte gå igen, vad gör det då. Det är mina jobbarkompisar som blir lidande. I går satt jag på golvet och så gjorde ett barn någonting som det inte fick, så jag behövde gå dit och säga åt barnet. Halvvägs upp från golvet säger min jobbarkompis " Amanda, jag tar det. Han hinner springa hem och tillbaka innan du kommit upp från golvet" haha! då kan ni tänka er vilken smärta jag hade i benen och magen, helt sjukt verkligen, :) imorgon är det dags att damma av fotbollsskorna, det är dags att komma ut på gräs. Konstgräs alltså :) det ska bli spännande. Jag har inte haft mina fotbollsskor på mig på säkert ett år.



Kommentarer
Jossan

träffar du aldrig vänner längre?

gillar att läsa din blogg.

2012-01-18 @ 12:12:36
Amanda

Tack! Först och främst måste jag fråga vilken Jossan som du är?

2012-01-20 @ 22:07:19
URL: http://amandagrahn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0