Min kropp är död

Behöver jag ens säga mer, jag är helt död i kroppen för tillfället. Var och bowlare igår i två timmar, hur kul som helst. Det kändes i benen idag, träningsvärk från helvettet. Imorse var det upp och hoppa för att åka till Bälinge på träning. Först jogg, styrka och fotboll. Två timmar senare var det dags att åka hem. Träningsvärken hade nu övergått till det hemskaste jag varit med om på länge. Galet! Kunde komma i och ur bilen, tänk då hur det är imorgon. Det är en skön känsla såklart, man kan stå ut med det :) det var tänkt att jag skulle lira lite innerbandy ikväll. Men det får bli en promenad istället för att lindra träningsvärken. Tjing

Tonfisk med matlagningsyoughurt och tacokrydda i ett tacoskal med ruccola, avocado och keso. Jätte gott faktiskt, snabbt och enkelt var det också.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0