Försovit mig?

Imorse så vaknade jag, tände sänglampan, går upp och tar kläderna och lägger mig i sängen igen och tänker "jag klär snart på mig". En stund senare så flyger jag upp ur sängen och letar efter min mobil för att kolla vad klockan är. 03.30 står det på skärmen. "Har jag ställt om klockan i sömnen" tänker jag då. Jag går upp och kollar på min armbandsklocka. "Jo där står det halv sju, det är bara att klä på sig och gå upp... Eller vänta, det står ju faktiskt halv fyra". "Men är klockan verkligen halv fyra, tänk om jag försover mig nu". Jag tar upp telefonen och googlar på "Vad är klockan" jag får till svar, 03.36. "Okej då, klockan är verkligen halv fyra?." Jag låg och var chockad ett tag och funderade om klockan verkligen var halv fyra eller om den var halv sju. Jag chansade och somnade om. Och det verkade som klockan var halv fyra, för sen ringde telefonen och klockan var halv sju och det var dags för uppstigning. Jag tror att det var en kompination av att fortfarande sova och att vara vaken, jätte roligt i efterhand när man tänker efter. För jag var jätte pigg och var helt säker på att jag skulle gå upp. Haha inatt tänkte jag sova till klockan ringer iallafall, inte vakna tre timmar innan :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0