En dålig sak och två bra saker

Jag bytte pyjamasen jag fick i julklapp idag! Och här kommer den första bra saken: Eftersom pyjamasen var inköpt innan jul så var det inte nedsatt pris. Nu när jag skulle byta den var den nedsatt från 249;- till 100;- kanon! Då köpte jag en morgonrock också! Betalade en krona, men det kan man ju leva med! Så eftersom jag vet att mormor och morfar läser här så: Tack för pyjamasen och morgonrocken :) här kommer det som är dåligt, när jag provade pyjamasen när jag kom hem så var den ena armen för liten, antagligen så har de sytt på fel storlek på just den armen, den var hur som helst så sjukt mycket mindre än den andra, så det är bara att byta den igen!

Här kommer den andra bra saken: Jag köpte mina kära röda gummistövlar, blir liksom glad av dem! Eftersom det inte blir någon snö så tänker jag inte investera några vinterskor, så det så :)

Bilden längst ner är armarna på tröjan, underst ligger vänster armen och över ligger höger armen, ser ni vilken skillnad det är?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0