Underbar dag

Tänk att det kan kännas skit ena dagen och nästa dag är allt jätte bra. Intressant. Igår var det en hemsk dag, höll knappt på att komma till jobbet imorse, funderade på att låta bilen stå halvvägs in till jobbet och gå in. Hemskt!!! Dagen fortsatte inte direkt jätte bra, lite halv kaos på jobbet. Efter jobbet skulle jag träna både skivstång och spinning. Det blev bara skivstång för jag har så sjukt ont i pannan,över bihålorna.. Blä! Summering av dagen= skit! Och idag är allt det negativa från igår borta. Allt känns jätte bra idag, härligt väder, inget kaos på jobbet och pricken över i:et så slutar jag klockan två. Hoppas att ni också har en bra dag.

Jag glömde nästan, Kronprinsessan och Prins Daniel fick ju en liten prinsessa i morse. :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0