Lördag 25 Februari

Idag är det inte vilken dag som helst, det är min 20 års dag. 20 år, ja man blir äldre. Ingen tonåring längre, haha. Imorse blev jag väckt med frukost på sängen av min fina familj och våra vänner från Skåne, som flög upp hit i Torsdags. Inget jag visste om och förvånad skulle man kunna säga att jag blev, Jätte roligt att ha dem här. Frukosten bestod av Champagne och jordgubbar. Det var det bästa, så gott med jordgubbar. Om cirkus en och en halvtimme så åker vi in till Uppsala och äter på resturang och sen väntar en utgång. Det blir nog roligt :) Systemet får vänta i några dagar till, inget jag har sådan jätte brådska med faktiskt. Det hinner jag med endå. Nu ska jag bara njuta resten av dagen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0