Födelsedagshelg

Inlägget före började jag skriva på igår men hann aldrig klart så jag skrev klart det nyss istället. Helgen har varit helt fantastisk. Kunde inte blivit bättre. Igår var halva min släkt här, och halva kommer nu på Söndag. Plus att Niccole, Emil,Kian och Kiara var här också. Har fått så mycket fina presenter. ALLA var verkligen super fina och saker som jag verkligen kommer att använda. På fikarasten idag så fick jag present av hela personalen också. Så himla gulliga. Tänkte att jag skulle slänga upp bild på allt jag fick. (Som om det skulle vara någon som bryr sig) men det kan vara kul för mig själv att ha också, att kunna titta vad jag fick av alla.

Eftersom det inte blev något fika kvar igår som jag kunde ta med mig till jobbet så bakade jag lite nu. De blev små cupcakes. Jätte fina blev dem, men jag är inte riktigt nöjd över smaken. Vi får se om jag kanske slänger ihop någon mer kaka snart i sista sekund. Kommer bilder på dem med :) Nu ska jag fixa matlåda, tjing!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0