Länge sedan

Ja, fullt upp skulle man kunna säga. Jag mår bra iallafall,huvudsaken det. Haft fullt upp med lucia, har fullt upp med julbestyr, har fullt upp med jobb. Osv. Träningen har hamnat åt sidan, tyvärr! Plus att jag är rätt förkyld,förhoppningsvis så går det över snart. 
 
Idag har jag hunnit med lite bak hos moster med mina fina kusiner, efter det var detbarnpassning (är fortfarande barnvakt). Missade pepparkaksbaket hos moster eftersom jag var tvungen och åka, det gjorde inget eftersom jag bakade med pojkarna. Vi gjorde jätte fina pepparkakor och glaserade dem, och satte snöre i dem. Sen gjorde vi apelsiner med nejlikor i. Så fina. Nu sover pojkarna och jag kollar på tv. 
 
Nu ska jag fundera över livet. 
 
Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0