Darkness

Den senaste tiden har jag tyckt att allt är grått, trist och allmänt tråkigt. Jag tycker verkligen att oktober och november är fruktansvärt jobbiga. Visst är det mysigt med mörker, för då kan man tända ljus. MEN NEJ, jag tycker mest att det är jobbigt. MEN... I Torsdags kom det snö, och på en gång så känns det mycket ljusare, lättare och ännu mer mysigt. Jag gillar verkligen snö, (Om några veckor kommer jag tycka att det är jobbigt det med).
 
Idag är det 1 december, underbart! Första advent imorgon och vi ska kröna vår lucia (som inte blev jag by the way) Efter det ska vi äta på Biztron, hela familjen.
 
Nu har jag precis bakat ett gäng bullar, saffrans bullar! de är så goda och mycket godare än lussebullar. (Lägger upp en bild straxt) :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0