Sovmorgon

Inleder min arbetsvecka med en ofrivillig sovmorgon. Jag vaknade kl. 07.57 och jag börjar jobba kl. 08.00! Paniken började krypa i kroppen, och jag bara springer upp och skriker att klockan är ÅTTA! tar upp telefonen och ringer till chefen. Som tur är så skrattar hon bara och säger att jag ska ta det lugnt och komma när jag kommer. Skönt det iallafall, men pinsamt var det. Sen kunde dagen bara bli bättre, och det blev den. Tillbaka till alla härliga ungar som blivit stora barn under sommaren. Efter jobbet åkte jag till Stockholm och mötte Sebbe och Marie en snabbis, för sen tog jag tunnelbanan (själv) in till Odenplan i Stockholm. Väl där så träffade jag Elin så hon kunde fixa till naglarna på mig. Nu är jag hel och ren igen, känner mig fin! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0