På gång

Hade inte så mycket att göra idag när jag var hemma, så jag passade på att beställa hem en övningsbok till högskoleprovet. Plus att jag anmälde mig till Topploppet, så nu är det bara att träna. Jag anmälde mig i startgrupp 1 och då skulle man springa under 56 minuter.. Så det gäller verkligen att träna hårt. Jag tror dock inte att man blir halshuggen om man inte klarar under 56, men det är ju ett bra mål att ha. Vi får se om jag klarar det, ger jag mig fan på det så ska det väl inte vara så svårt. Jag började även prenumerera på tidningen Topp Hälsa (de som håller i Topp Loppet) och då fick man en puls/kalori klocka. Som jag tänkt att jag ska skaffa men det har inte blivit av. Perfekt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0