Uppsala

Det blev en sväng till Uppsala idag med, den här gången utan mamma! Bäst så, iallafall när man ska shoppa. Haha mamma hatar att shoppa och igår när vi var på Gränby så sa
jag: "åh här kan vi gå in och kika" då säger hon: " ska du ha något där inne eller?"
Jag: "nej men vi kan väl gå in och titta?"
Hon: "nej dåså, ska du inte ha något så är det onödigt att gå in"

Haha något i den stilen var det ;)

Så jag åkte helt enkelt själv :) jag behövde ju som sagt nya byxor, det blev tre par men jag tror jag ska lämna tillbaka ett par. Det var meningen att jag skulle hitta något till imorgon men så blev det inte, så jag handlar det imorgon när jag ska köpa mat :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0