Torsdag idag och Fredag imorgon

Yes, äntligen fredag imorgon, äntligen får jag sova. Jag har varit trött varje morgon den här veckan.  ikväll har jag varit väldigt effektiv måste jag säga. Vi turas om att baka på Fredagar på jobbet och jag böt dag med en tjej så jag ska ha med mig fika imorgon. Så jag har bakat en kokos kaka som jag kallar för "Jönsson mums" Sen blev det havrekakor med vitchoklad. De blev goda så de ska nog gå hem hos mina kollegor också. Vi åt pannkakor till middag idag så jag gjorde crepes till matlåda imorgon med en championstuvning stuvning i. Lite motion blev det också, en liten promenad och en liten jogging tur.


Imorgon kommer mitt hjärta hit och vi ska gå på bio och gå ut och äta :)


puss och kram


Kommentarer
Anonym

Ha en riktigt mysig helg och hälsa alla!

Själv går jag omkring och är nervös för att det inte ska dyka upp någon på söndag - skicka ner Kikki för nu blir det ju ingen Skellefteå-resa för Robban och Jakob ;) Jag behöver moraliskt stöd!

Kram Suz

2012-04-20 @ 08:30:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0