smal och smart

Mitt mål till sommaren ( iallafall att bli smal) smart tänkte jag förbli. Jag anmälde mig nyss till en kvällskurs, dock bara ett tillfälle så man skulle kunna säga att det är en föreläsning. Den heter "rädda din ekonomiska framtid" jag känner att jag måste ha bättre koll på ekonomin alltså. Kursen skulle handla om allt från fonder till pension. Det ska bli jätte intressant och jag hoppas att det finns platser kvar. Det stod att det fanns det när jag anmälde så jag hoppas på det bästa.

Veckan som kommer är det skärpning på alla plan. Inte hålla på och snooza på morgonen utan komma upp i tid, träna ordentligt, äta rätt osv.

Ikväll har vi käkat tacos och så gjorde jag en fruktsallad med kesella :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0