Nu då?

Så känner jag. Nu är resan slut och det är dags för jobb imorgon igen. Så fort gick det. Snart kommer vardagen vara som vanligt igen och allt flyter på, men man känner sig lite konstig just nu när ledigheten är slut och dags för jobb igen. Jag vill ha någonting att se fram imot, men det är snart sommar och då är det semester igen, det ska bli trevligt. Dock så kommer jag få panik av att gå här hemma hela tiden. Jag kommer ha 3 veckors semester innan Sebbe går på semester. Någonting kommer jag säkert hitta på.

Som sagt, nu är det tillbaka till verkligheten. Ingen frukostbuffé varje dag, ingen middagsbuffé varje dag, inget vin varje dag. Nu är det vanlig mat som gäller och massor med träning. Sommaren är som sagt snart här och vassen vill man inte stå i, haha!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0