Mary Kay kväll

Jag och några jobbarkompisar var på en jag vet inte riktigt vad man säger, men en liten visning på deras produkter. Vi provade rengöring och lite foundation och sånt, hur skönt och bra som helst. Vore man rik så kan man köpa allt. Parfymer provade vi också. Det bästa av allt var handvård. Silkeshänder hette det. Det var tre produkter, en fet kräm, en peeling och en återfuktande handkräm. Det var en helt underbar känsla efteråt. Så jag köpte det även om det kostade mycket. Men eftersom det är drygt och man behöver inte använda det varje dag så räcker det förhoppningsvis länge :) så jag unnade mig detta eftersom jag fått så torra händer sedan jag började jobba på förskola där man behöver tvätta händerna hela tiden.

På vägen hem stannade jag på Gränby och köpte sushi!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0