Lördag

En härlig Lördag vaknar jag upp till. Slog upp ögonen vid elva och då är det inte okej att sova längre, det är nästan så att elva är för länge. är man uppe till 3 natten innan så är det okej. Det blev omelett till frukost och lite basilika créme från igår, hade den på mina underbar finn crisp. Jag kan verkligen inte leva utan dem, så himla goda. Äter flera varje dag.

Nu är det tänkt att jag ska städa här men jag känner verkligen inte för det just nu. Jag känner faktiskt inte för så himla mycket just nu. Ska in till Uppsala lite senare för att handla present med mamma till farmor och kusin.

Vi hörs sen när jag har lite mer att komma med :)



Kommentarer
yasmine modell mamma och fru

ha en fin dag kraam

2012-04-28 @ 13:15:34
URL: http://yasminegill.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0