Inte lika bra dag idag som igår

Idag har inte varit en lika bra dag som det var igår. Eftermiddagen på jobbet har varit jätte bra, har skrattat jätte mycket åt våra söta barn, härliga varelser. Efter jobbet for jag till gymmet, men det blev ingen lång visit för jag kände mig inte alls på topp, ont i skallen och magen var alldeles uppblåst och konstig. Så jag åkte hem på dåligt humör och käkade lite och sen blev det lite bättre. Har pratat med min mamma nästan hela kvällen, hon hjälpte mig lite med deklarationen (även fast hon inte direkt kan mer än mig, men det hjälpte lite iallafall) Så nu är den inskickad iallafall, och pengar tillbaka blev det också :) Alltid trevligt med pengar.

Jag har pratat med kära Nettan ikväll också och jag ska hämta henne imorgon efter deras ålandstrip :)

Godnatt nu ska jag sova


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0