Hemgång

Om en och en halv timme ska vi checka ut och åka till flygplatsen. Blandade känslor, skönt att komma hem endå. Det är alltid skönt att komma hem, de första dagarna iallafall sen vill man åka igen. Har hört att det snöar hemma, det gör absolut inte saken bättre, Fyfan! Man hade ju hoppats på fint väder. Men vädret är ju det enda vi inte kan göra något åt och ändå så är det det man klagar mest över.

Igår kväll hade jag så ont i kroppen, jag kände mig snurrig i skallen för att jag hade bränt mig så mycket. Har nog inte bränt mig såhär någon gång. :)



Kommentarer
Suzann

Ajdå, inte bra att bränna sig! Gör så himla ont:(

Tänk vad en vecka går fort ... men ta ett stopp i Skåne vet jag, här är det vår idag:)

Kram Suz

2012-04-14 @ 12:02:28
URL: http://vardagssaker.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0