GISSA VAD JAG GJORDE?

Jag somnade på bussen... Slog upp ögonen i HARBO. Så jag hoppade av där och ringde mamma och sa vart jag var någonstans. Hon blev inte glad, kan jag säga. Så där satt jag vid Ica i Harbo och grät i regnet och kände mig som världens mest värdelösa människa. HUR KUNDE JAG SOMNA? Egentligen var det inte så konstigt eftersom jag var sjukt trött. Hemma straxt innan fyra, phu! Skönt att sova tänkte jag. Bara det att det var Sviiin kallt i huset, fick Sova med dubbla täcken och tofflor. Inga cheesburgare hade vi hemma heller så det fick bli en banan. Haha ja herregud vilken kväll. Sov jätte länge idag och det var huuur skönt Som helst :) nu ska det tvättas lite



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0