Effektivt

En kanon dag idag, jätte några barn och jag slutade klockan två. Efter det inhandlade jag lite saker. Mötte upp mamma pappa och jakob på stan. Vi köpte present till min kusin, hittade massa kläder till pappa. Mamma hittade nya skor. Vi käkade kebab på Jalla. Det var så sjukt gott, jag har längtat efter det hur länge som helst. Efter det åkte jag hem och de andra skulle handla.

Bestämde tidigare idag att jag ska hem till min kusin och dricka lite vin. Så på 25 minuter duschade jag, sminkade mig och valde kläder. Det är bra jobbat för att vara mig. Haha! Nu sitter jag på bussen påväg in till Uppsala. Vi får se vart kvällen tar oss, säkert sitter vi kvar i soffan och bara snackar :)

Imorgon väntar påsklunch hos farmor och farfar. Mysigt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0