Bastu

Blev ett besök i simhallen efter jobbet. Simmade totalt bara i en halvtimme, men det räckte för den här gången. Det är verkligen jätte jobbigt att simma. Jag fuskar alltid med bentagen när jag simmar, jag gör inte ordentliga bentag. Idag gjorde jag det, och det ska jag fortsätta med, slut på fusket. (det blev ännu jobbigare då än i vanliga fall) efter simmandet blev det såklart ett besök i bastun. Det är så skönt att sitta i bastun med inpackning i håret och så blir det alldeles mjukt och glansigt efteråt.

Min bruna färg känns som att den har börjat försvinna totalt nu. Lite finns ju kvar såklart men jag börjar flagna jätte mycket. tappar huden ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0