snörvel och snyft

Jag sitter i min säng igen och känner att jag måste sova snart.. jag är inte pigg alls och jag har endå inte gjort någonting idag. Jag hoppas verkligen att jag är frisk tills på måndag. För så här kan jag inte ha det. Det funkar inte att vara hemma och vara sjuk. Jag var rastlös bara efter en dag, redan vid två idag så var jag rastlös. Usch tänk å vara hemma hela tiden eller vara sjuk länge. Jag skulle dö av tråkighet. Nu på kvällen så åkte jag och Albin till Björklinge och handlade lite gott. Jag köpte också två filmer, som jag kan ägna min kväll imorgon åt. Efter maten så kände jag mig helt deckad så jag gick upp till sängen och nu halv sitt/ligger jag här och ska snart lägga mig under täcket. Imorgon ska jag och mammsen åka och kika på brudarna i Skuttunge när de spelar match, det ska bli kul!
 


                                                        Världens godaste chips! love them


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0