funderingar

Det är inte alltid lätt att veta vart man vill i livet. Vad ska man jobba med, när ska man flytta hemifrån, ska man plugga vidare eller inte. osv. Det är det som är intressant också, man kommer inte alltid veta vart man ska i livet och det är nog inte meningen att man ska göra det heller. Tråkigt livet skulle vara om man visste allt som skulle hända i livet.

Jag funderar hela tiden på vad jag vill med mitt liv, vad jag vill jobba med om jag ska plugga vidare nu eller inte, när jag ska skaffa barn osv. Men egentligen så behöver jag inte veta det nu. Man behöver inte vara färdigutbildad innan man skaffar barn, man kan ju faktiskt plugga sen när man har barn också. Då kanske man kommit på vad det är man vill göra. jag provar mig fram här i livet och det kanske är så man kommer på vad det är man ska göra. En sak vet jag säkert iallafall och det är att jag alltid kommer att älska min Sebastian! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0