Fotbollsproffset Sebastian Efter en mysig ...

img_6807 (MMS)

Fotbollsproffset Sebastian Efter en mysig dag på stan med en massa handlande så har vi haft en trevlig kväll hos mamma Marie med tacos, promenad, och kantarellmacka! Nu sitter  vi i soffan nyduschade och klara för sängen om en stund. Imorgon väntar en resa till Uppsala för lite jobb, efter det personalmöte och sen ska jag åka hem till min vän Mickis som kommer hem från USA imorgon! Skönt att hon kommer hem 12 månader tidigare än planerat! Nu har jag någon att träna med och sätta upp mål tillsammans med :) like! Som jag har saknat henne <3 nu ska jag kramas lite med mitt "fotbollsproffs"! Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0