den nakna sanningen

Jag tänker massor hela dagarna, och när jag ska sova. Sen när jag ska försöka att få ner mina tankar i ord så blir det keos. Jag tänker hur det ska stå, och det låter så rätt i mitt huvud men när jag ska sätta fingrarna på tangenterna och skriva ner det som jag sitter och tänker på så blir det inte bra. Jag tänkte att jag skulle skriva en sak om att man ofta tänker att vissa andra verkar ha det så bra och man önskar att man också hade det så. Men allt handlar ju bara om hur man presenterar sitt liv. Precis som en redovisning, det är inte själva ämnet som är intressant utan det är hur man presenterar det som är intressant. Presenterar man sitt liv på det absolut bästa sätt, så tror alla att personen i fråga har det bästa liv man kan ha, men egentligen så kan det vara så att den här personen inte alls har det bra, utan att den bara presenterar det bra. Men en annan person som presenterar sitt liv som skit och kanske egentligen har ett ganska okej liv. Alltså en dålig presentation av livet. Jag vet inte vad jag pratar om.. snurrskalle. nu ska jag sova



Kommentarer
nettan

Ja där var det nästa att jag inte hann med Älskar sig Kram

2011-09-15 @ 19:51:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0