ännu en helg deckad

Helgen har gått och jag låg deckad i sängen hela helgen. Blev sämre i fredags och började känna tryck över njurarna igen och känna mig riktigt dålig med feber och skit. Vi åkte in till Närakuten och pratade med dem och jag lämnade ett nytt kissprov men det visade ingenting så det var lugnt med njurarna. Men snabb sänkan visade annat så vi fick en ny tid på lördagen. Doktorn konstaterade att jag åkt på en till infektion, alltså typ bara förkylning. Så jag fick lite dunder nässpray och Rinexin. Så igår började det redan kännas bättre. Så jag åkte och jobbade idag och det gick bra faktiskt. Kände mig lite konstig ett tag men det gick över. Känns surt bara att jag legat hemma två helger i rad och inte gjort någonting. Nästa helg är det meningen att jag ska till Stockholm på kräftskiva på lördagen, Och det vill jag absolut inte missa. Det skulle ju suga totalt.

På Fredag är det bara två veckor kvar tills vi drar till Cypern i en vecka. HUUR skönt kommer inte det att bli? semestra i en vecka och bara ta det lugnt. Det känns verkligen toppen. Och som pricken över i:et så är det bara med en massa favoriter. Lovely!

Jag som skulle träna gärnet nu innan vi skulle åka till Cypern, vi såg ju hur det gick med det. Sjuk i två veckor och den här veckan kommer jag inte heller att kunna träna. Kanske nästa vecka om jag har tur. Den här veckan har jag massa människor jag måste ringa, jag som ÄLSKAR att ringa. Jag måste boka tid på läkarmottagningen för en "uppföljning" med min urinvägsinfektion, boka tid på BIVA för en förbesiktning på min kära bil, boka en klipp och färg tid hos moster min, Betala lite räkningar ska jag också göra faktiskt, hör och häpna så har jag nästan lärt mig det. Now I'm a grownup, (I suppose to be).

Bye bye!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0