världens bästa packare

Jag är verkligen världens bästa på att packa. Allt är klart i tid och färdigtvättat. NOOOOT!! jag är inte bra alls på att packa. Jag gör bara en massa saker som jag inte borde. Massa andra saker kommer i vägen hela tiden. Tokigt! Jag ska slänga in en ny maskin tvätt nu, som jag skulle gjort för länge sedan. Sen ska jag ta ner den tvätt som jag tvättade igår. Fast jag har faktiskt kommit en liten bit på väg, jag har en massa grejer i resväskan. Plus att jag köpte nessesär idag och växlade pengar. Det är så mycket saker på tv, och folk ringer, jag ringer till folk, osv. så det är inte riktigt så lätt att hålla sig till en sak hela tiden, faktiskt! plus att jag nu sitter och skriver i bloggen fast jag borde göra annat. men jag har faktiskt tid imorgon att packa också eftersom jag ska åka till Sebbe imorgon kväll, så åker jag därifrån istället på Fredag morgon. Känns mer safe att åka med honom än att åka med min kaos familj. (sorry mamma). Föressten så längtar jag till min matlåda imorgon , jag åt samma sak idag och det var jätte gott. Jag gjorde kyckling i ugnen med soja och grillkrydda och gjorde sallad till med fetaost. så himla gott! Nu ska jag packa, (och så gör jag en massa andra saker först och packar sen, kanske) Tjingtjing:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0