Tröttmössa

Det får bli hyffsad tidig sänggång idag också. Blir nog inte så mycket sömn imorgon. Vi behöver vara på Arlanda strax innan fem. Så det blir tidigt på fredag. Imorgon får jag äntligen träffa Sebastian igen, det har gått en vecka sedan sist. Fast det känns mycket längre än så faktiskt. Så det ska bli mysigt. Imorgon ska jag försöka komma upp i tid så jag hinner äta ordentligt med frukost. Det är så mysigt när jag har gått upp i tid så jag hinner både fixa mig ordentligt och äta frukost ordentligt. Ibland så blir det bara lite av varje och det är jobbigt. Det är bättre att bara slå över benen över sängkanten och sätta sig upp, hur svårt kan det vara. Haha.. Nej nu måste jag sova.. Det blir nog inte så tidigt iallafall innan jag somnar! Dock så känns det i ögonen att jag inte kommer orka hålla upp dem längre.



Jag gillar inte människor som bara klagar.. Och framförallt så gillar jag inte människor som bara pratar om sig själv!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0