Tjäna pengar på bloggen

Leksand vann, 6-0 blev det till slut. Inte en rolig match att titta på. Det blev 3-0 redan efter tre minuter. Sen kom inte de andra målen förns i tredje perioden. Och Almtuna stackarna fick inte göra ett enda mål. Tråkigt, men de var inte riktigt bra idag heller tyckte vi. Efter matchen blev det kebab på Ken's. Gött som tusan var det. Jag försökte mig nyss på att kika lite efter någon sida där man kan tjäna pengar på bloggen. Det gick inte något vidare så jag försöker nog någon annan dag. Det låter ju alldeles utmärkt, men som sagt! jag gör det någon annan dag. Jag tänker fram och tillbaka vad jag vill göra med mitt liv, den tanken kommer aldrig ifrån mig. Jag vill så gärna veta nu nunu, vad jag vill plugga vidare till och vad jag vill jobba med. Men det behöver jag inte veta. Jag vill ha något roligt extra jobb som jag kan pyssla med en helv i månaden eller något. något annorlunda och som är roligt. Jag letar vidare. Jag har också tittat lite på resor. Jag är sugen på att dra iväg i två månader någonstans. Fast inte nu, utan kanske nästa höst eller något. Men jag har inte kommit någon vart där heller. Bara spåneri än sålänge. Jag har så mycket tankar och drömmar om allt möjligt, jag hoppas verkligen att jag kommer att genomföra det som jag har tänkt att jag ska göra. Det får framtiden visa mig. Just nu känner jag mig helt färdig. Jag är jätte trött och funderar på att göra mig redo för sängen. Jag tror nog att det får bli så :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0