Time to sleep

Nu är det snart dags för att sova lite. Fyra dagars arbetsvecka väntar, för på fredag drar vi till Cypern. UNDERBART! Dags att börja packa lite tror jag. Tvätta också för den delen.

Dagen idag har varit underbar. Vaknade vid tio pigg som en lärka (nästan) dock var jag väldigt törstig, men det var det värt. Vid ett ungefär kom Niccole och kian hit. Vi klappade kossorna, bakade chokladbollar och målade naglar, alla tre. Jätte mysigt hade vi och jag älskar verkligen att umgås med dem. Fina människor. Nu på kvällen har jag varit på ungdomsledar möte, och käkat smörgåstårta. Perfekt avslutning på helgen! Nu ska jag ringa till min man och sen ska jag sova. puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0