sushi och framtid

Jag kan inte rå för det men jag är så sjukt sugen på sushi nu igen. Det är det bästa jag vet verkligen. Jag kan vara sugen på det efter att jag ätit det till och med. Galet! Men sushi får vänta till någon annan dag. Det var som sagt inte alls för länge sedan jag åt det. Bara en sisodär två dagar sedan.

Rummet mitt är nystädat och sängen är renbäddad, det har jag pysslat med idag. Nu ska jag ta mig en promenad i kvällspromenad i kvällssolen. Efter det blir det lite käk och sen är det söndagsmys hemma hos Jenny.

Jag har märkt på mig själv att jag är helt förändrar när det gäller hur jag tänker om framtiden och så vidare. Förut så tog jag mer allt som det kom bara, jag hade inte så mycket planer och brydde mig inte så mycket om planer. Men för att allt ska bli så bra som möjligt (enligt mig själv) så är det nog bäst att ha lite planer. Eftersom jag vet att jag vill göra en massa olika saker så är det bäst att ha lite koll på i vilken ordning jag ska ta allt. Och jag tror nog att jag börjar ha lite ordning på det iallafall. Jag vet hur jag vill ha det och jag hoppas på att det blir som jag tänkt. Såklart att det kommer att bli ändringar men det är nog inga problem. Just nu vill jag bara att det ska gå lite fortare så jag kan börja med alla planer. För just nu är det liksom bara jobba och tjäna pengar som gäller. Men det kan ju funka rätt bra det med. Jag får nog komma på något mera att sysselsätta mig med. Det blir inga problem, jag måste bara fortsätta att intala mig själv att framtiden kommer alltid att lösa sig oavsett vad man väljer att göra, man får bara tänka om och komma på nya planer.

Jag ska försöka att träna fotboll på söndag, om rumpan håller. Det får jag ta reda på i veckan. Tränatränaträna.

Nu ska jag kila!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0