Söndagskväll

Invigde vinterjackan ikväll när jag åkte över till jenny. Skönt men endå drygt att man ska behöva klä på sig så mycket när man ska gå ut. Skönare att bara gå ut i shorts och linne. Som jag gjorde i fredags morse påväg till frukostbuffén. Men jag är inte bitter, än så länge är det inte jätte kallt med tanke på vad det kommer att bli i detta härliga vinterland. Vi får se vad minusgrade rekordet blir i år. Spännande.. Eller inte! tycker att det kan vara vinter i en månad bara sen kan det vara bra.

Efter maten så tog jag min röda lilla bil till Jenny. Kajsa och Mikaela var också där. Jenny hade gjort paj, tack för det :) god var den! Vi kikade på True talent och lite annat. Trevligt!

Nu ligger jag i sängen med datorn i knät och den ska stängas av direkt efter detta inlägg, För då ska jag ta upp min bok och fortsätta läsa. Varför gråter inte Emma, heter den. Jag har lånat den av Niccole och jag har inte tagit mig för den förns nu. Jag kan inte sluta läsa den, Jag började läsa den påväg hem från Cypern. Eftersom min ipod hade dött och Sebbe sov och de andra sysselsatte sig med något annat så blev jag väldigt rastlös. Så jag tog upp boken och kunde helt enkelt inte sluta läsa. Grät gjorde jag också. Den handlar iallafall om Arboga morden, på lilla Max och Saga. Rekomenderas varmt att läsa.

Jag känner mig redo för jobb imorgon. Vi får se hur redo jag känner mig imorgon bitti när klockan ringer. Det ska nog inte vara några problem. Imorgon ska jag ju besöka gymmet för första gången på ett tag, det kan bli spännande. Bra att jag skrev det nu föressten för jag har inte packat någon väska. Det ska jag alltså göra innan jag tar upp boken. Fast klockan kommer säkert hinna bli så mycket att jag skiter i allt det som jag skrivit och bara somnar istället.

Jag har lånat min bror Albins dator för tillfället, jag ska nämligen köpa den (tror jag) och då måste jag ju kolla så att den känns bra. Dock så stör jag mig att bokstaven V, inte finns kvar som tangent utan det är en vit liten plupp man trycker på istället. Men det kanske går att fixa på något sätt. Min händiga karl kanske kan fixa det.
Nej, ett långt inlägg blev det och nu ska jag då som sagt packa min träningsväska och läsa min bok. (efter ett eller två besök på facebook, och blocket och och och.....) Jag känner mig själv FÖÖR bra.. tjing



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0