Pensionär varning

Jag vet inte riktigt om man kan kalla det pensionär varning, eftersom pensionärer de sover knappt någonting. Jag ska prata om sömnen. Så fort det är helg så tänker jag att jag får sova. Jag orkar knappt göra någonting om helgerna, jag vill bara sova. Ikväll har jag då bara tagit det lugnt igen. kollat på idol, käkat lite tacos och så. Nu kan jag nästan inte hålla mig vaken längre, men jag måste faktiskt se vem som åker ut ur idol. Sen kan jag somna, fast jag känner redan nu hur ögonenlocken blir tyngre och tyngre. Vi får se vad jag gör imorgon, jag ska nog byta min ring som jag fick av Sebbe, den var lite för stor så jag ska byta till en mindre. Får hoppas att de har den på stan eftersom de inte hade de på Gränby. Det blir nog hyffsat tidigt iallafall. Så att jag får ut någonting av dagen. Nej nu ska jag kolla klart på idol och sen sova,. hejsvejs


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0