pensionär varning 2

Jag vaknade tidigt idag denna lördags morgon. Det mysigaste med det kan vara att titta på nyhetsmorgon och äta frukost i sängen. Imorse när jag vaknade hade jag ingen koll på någonting, jag visste inte om det var helg eller vardag eller om Sebbe låg och sov brevid. Jag har drömt massor inatt och jag slocknade som ett ljus igår. Jsg tänkte faktiskt ta bussen in till stan om en timme och köra ett pass på gymmet och byta storlek på ringen jag fick av älskling. Sen visar det sig vad jag sysselsätter mig med. Skönt att komma igång att göra någonting redan på morgonen. Så nu så nu ska jag gå ner och fixa lite frukost och sedan göra mig klar för gymmet. Tjing


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0