"nästa gång vi ses så har det nog blivit en bebis"

Så sa Niccole till mig igår, och mycket riktigt så blev det så, redan idag :) en liten Kiara blev det den 3/10-11 kl. 19.50! Världens finaste och minsta tös. Världens häftigaste upplevelse kan jag ju förövrigt berätta. Niccole som är världens superkvinna klarade av det galant utan någon bedövning eller någonting. Och emil ha skötte sig strålande han med! Så duktiga tillsammans båda två. Jag sa det till Niccole att jag kommer få värsta chocken när jag väl ska föda barn, för på henne såg det nästan ut att vara lätt som en plätt. Emil och Niccole var ute och joggade i korridoren när hon var öppen 7 cm av 10. Bra jobbat! Personalen skrattade gott åt henne iallafall. Nu ska jag sova så jag orkar upp imoron, då väntas bullbak på kanelbullens dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0