Mörkt

Herregud va mörkt det var när jag gick upp och duschade, trodde fortfarande att det var natt. Det är ganska mysigt när det blir lite mörkare, men det är extra svårt att kliva upp ur sängen då.. Jag har precis kokat lite kaffe som jag ska ta med mig i bilen och just nu sitter jag och äter lite fil. Det är sådan stor skillnad på mig när jag äter frukost och inte.. Jag har knappt ätit ordentlig frukost i hela mitt liv. Men nu när jag har börjat jobba så var det dags för lite ordning och redan. Det är verkligen en jätte stor skillnad. Och man ska absolut inte åka till jobb eller skola utan frukost. Punkt slut! Nu ska jag äta upp för att sedan försöka hinna föna håret, vi har skolfoto idag med alla söta barn :) puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0