Mördare

Jag dödade en ekorre imorse, tror jag! Jag såg inte riktigt om den klarade sig eller inte. Men jag körde iallafall över den. Mitt hjärta blöder för den lilla korren. Jag satt och tänkte att livet kändes rätt gött idag, och så springer den lilla plutten ut i vägen precis då. Stackars! livet känns nog inte så gött för honom..

Åter till verkligheten.. Har precis tryckt i mig min matlåda! Det blev smörgåstårta faktiskt, onyttigt och gott! Halva matlådan blev kvar så då får det väl bli samma imorgon.

När jag kommer hem idag så är det nog dags att börja tvätta lite. Se över vad det är jag ska ha med mig. Jag är expert på att packa med mig för mycket, jag använder ungefär hälften av det jag har med mig. Så jag ska försöka att tänka över min packning en extra gång. Jag tror att jag har allt som jag behöver inför resan, bikinin är lite tokig så jag måste egentligen köpa en ny, men det är inte det enklaste att hitta nu. Så det får bli topless för min del.. ;-) en nessesär (stavning) skulle jag behöva också, plus att jag måste växla pengar. Okej jag insåg ganska snabbt nu att det fanns lite kvar att köpa och fixa! Men det är lugnt, har ju hela veckan på mig. :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0