Lördagsmorgon

Hejsan! Jag ligger i sängen just nu och funderar över att gå upp och göra en ordentlig frukost. Det är det bästa med helgen, att man kan göra en Bamse frukost. Idag väntas Ekerölinjen för att fira vår fina vän Mikaela. 20 år fyller hon så det ska firas ordentligt. Utgång ikväll är också planerad. Vi får se hur kvällen slutar.

Igår var jag på Gränby, jag var även där i Torsdags. Men jag hade inga spenderar brallor på mig så det blev bara en kofta, träningströja och sushi. Så det fick bli ett återbesök igår. Då hade jag bytt byxor och spenderade lite mera pengar. Köpte mina efterlängtade boots. Och en väska och lite leggins.

Nu ska jag gå upp äta :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0