Lördag

Godmorgon! Ligger för tillfället i sängen efter att ha käkat lite frulle. Det var riktigt gott, jag tröttnade lite på frullebuffén på hotellet där på slutet. Men den var absolut inget att klaga på. Sebbe ska åka och jobba om en stund och jag ska rulla mot Uppsala. Ska försöka få ner min resväska ner för alla trappor här, inte det roligaste. Särskilt inte när den är trasig så att man inte får upp själva handtaget att hålla i när man rullar. Dock så kan man inte rulla den i trappan iallafall men vägen till trappan blir mycket lättare om man kan rulla den. Tur att vi åker samtidigt så att Sebastian kan hjälpa mig.

Dagen idag går åt till att tvätta och bara ta det lugnt. Skönt :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0