laddad

jag har spelat fotboll idag!!!! det var sååå kul. Jag blev jätte trött men det var det värt och det kanske var väntat. Min rumpa skötte sig galant. Kändes knappt någonting, det var helt underbart. Då kanske jag är helt klar med mina nålbehandlingar nu, och det betyder att jag kan börja spela fotboll igen, så gott det går och när tiden finns till. Men jag ska försöka komma igång nu på söndagarna när jag är hemma i uppsala. Och så småningom så drar träningarna igång mitt i veckan också, sent som tusan blir det men det kan väl vara värt det. Så att inte hela helgen går åt till fotbollen. Efter träningen så åkte jag som sagt till Tierp. Vi mös och kollade film och hade det allmänt nice bara. Finare barn får man leta efter och en bättre vän får man leta efter. Underbart!

Nu är jag laddad för en ny vecka med träning, bokade lite pass nyss med spinning och step bland annat. Föräldrar möte ska vi hinna med också. Träffa Kusin Ollebolle på torsdag och äta sushi. Veckan kommer nog flyta på bra precis som alla andra veckor. Förra veckan hade jag någonting att se fram i mot varje dag. Den här veckan har jag saker som händer varje dag också tror jag. Ser fram i mot vissa saker mer än andra. Men det är skönt att jag har saker att göra, saker att fördriva tiden med. Ringa lite samtal och betala lite räkningar.

By the way så vill jag ha en jätte fin ny bil som aldrig behöver lagas eller aldrig är något fel på. Den ska aldrig bli smutsig heller :D bra tack det vill jag ha i julklapp. TÄNK att det snart är jul, vi pratade lite om det idag. Det är verkligen såå mysigt. Jag vill ta fram adventsljusstaken nununu. Jag ska göra jätte mysigt i mitt rum.

Hejsvejs klockan är mycket nu. puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0