Känner mig själv eller vad?

Det blev som jag trodde.. Jag fastnade i internets fantastiska värld! Kollade utbildningar och massor av annat intressant. Bland annat blev Facebook besökt också kan jag erkänna. Jävla Facebook, ursäkta språket! Men jag måste nog införa ett Facebook förbud för mig själv. Det är bara jobbigt med Facebook och att man frenetiskt går in hela tiden och tittar. Jag försöket att blogga mer så jag ska bli av med det här "Facebook koll" beroendet. Man behöver inte vara inne där hela tiden. Nej nu ska jag sova! Laddad för jobb imorgon med mina små krokodilungar. Har faktiskt saknat dem :) godnatt!

Har lakanet hängt ute i solen tro? Haha ser ju ur dumt ut. Tur att man bara ska sova på det :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0