Studenten närmar sig

Det är 6 dagar kvar till onsdag, 6 dagar kvar till studenten. Herregud! Snart är dagen över och vi kommer aldrig mera gå i skolan. Den här tiden innan studenten har varit både underbar och hemsk. Men nu är jag faktiskt glad att skolan är över. Jag är dock inte nöjd med hur jag har skött skolan. Jag hade velat haft bättre betyg. Och det värsta är att nu är det försent att göra nått åt det. Nu får jag nöja mig med dessa.

Förberedelserna för studenten är i fullgång och jag känner mig inte frisk alls om jag ska vara ärlig.. öronen börjar värka och det skulle inte förvåna mig om jag skulle få en släng av öroninflammation lagom till onsdag. Vi håller tummarna för att den ska hålla sig borta. Nu ska jag sova, ha det kung!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0