nytt försök

Vi gör ett nytt försök ikväll, då bloggen inte ville fungera igår kväll. Jag hade skrivit ett sjukt långt inlägg, längsta på flera månader kan jag ju säga. Såklart så vill inte blogg.se fungera då. Så allt försvann så jag ledsnade och gick och la mig istället.

Tiden rinner iväg och nästa vecka har vi studentskiva, det kommer bli så jäkla fett. Vi har som tema "jag är påväg till.." roligt, då kan man liksom komma lite som man vill. Man kan vara påväg till precis var som helst. Jag kom på igår kväll vad jag ska vara påväg till. Jag tror att det kommer bli så jäkla kul, en försmak på studenten. NICE! Studenten närmar sig den med, läskigt! Jag är faktiskt lite rädd, efter studenten då ska vi vara vuxna, vi kommer aldrig mera att gå till skolan. Om vi inte själva väljer det. Men nu så är det slut, finito. Jag kommer gråta som ett litet barn när vi ska springa ut. Jag kanske ska försöka att gråta lite några dagar innan så att inte allt kommer på samma gång, vore ju dumt att förstöra sminket. Jag ryser varje gång vi pratar om studenten i skolan, och när jag tänker på det. Den dagen kommer troligtvis vara den lyckligaste dagen på länge. Den bästa skolavslutningen, utan tvekan. Jag har saknat det här med skolavslutning lite faktiskt. När man blir stor så blir det aldrig någon riktig skolavslutning, man får sitt betyg och så en hejdå kram och sen har man lov. Men nu när vi tar studenten så blir det verkligen en superduper skolasvlutningen, den fetaste av dem alla. UNDERBART!

Men är det bara studentdagen som är underbar? sen då? dagen efter studenten, vad ska man göra då? då är man ledig.. jahapp.. sen då? dagen efter den dagen? ska man jobba då eller? ha ha.. man kommer nog få ångest redan då vad man ska göra för någonting. Dock så har jag mitt liv hyffsat planerat till midsommar nästa år så jag vet egentligen vad det är jag ska göra. Man kanske skulle ta en dag i taget, så som man jämt tänker att man ska göra fast man aldrig gör det. Jo det är nog precis det som jag ska göra, jag ska ta dagarna som dem kommer. För nästan precis en vecka efter studenten så ska jag och Sebbelito åka utomlands. Vart vet vi inte riktigt än eftersom vi inte har bokat än, då vi tänkte ta en sista minuten. Men det är inte långt kvar nu så jag börjar bli lite otålig och vill gärna boka någonting så man vet att vi verkligen kommer iväg. Iväg kommer vi säkert men frågan är bara vart. Det ska bli så sjukt mysigt. Att få drygt en HEL vecka tillsammans med honom, det klår allt just nu. Då vi inte träffas mer än på helgerna och då blir det liksom inte så många dagar. Högst tre nätter, det är inte mycket och jag saknar honom lika mycket varje gång och jag blir lika glad varje gång jag ser honom. Distansförhållande har sina fördelar det med, men man klarar det inte allt för länge, man vill ju träffa den man älskar varje dag :) men förhoppningsvis så har vi ett eget place inom en snar framtid.

Nu har jag nästan skrivit lika långt som jag gjorde igår, och jag lyckades nog få med ungefär samma saker också. Nu ska vi se om det fungerar idag. :) Puss och hej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0