Nålar och aj aj

Idag har jag varit och fått en nålbehandling mot min onda rumpmuskel. För ett år sedan cirkus så gjorde jag illa mig, kändes som en sträckning men var dock väldigt i härdig och gav sig inte. Ett naprapatbesök och ett läkarbesök med Magnetröntgen, blev inte bättre utav det heller. Så mamma mailade en kille som håller på med nålar, liknande akupunktur men man sticker ner nålarna längre ner. Så vi gick dit idag och berätta hela storyn, han kände igen sig och jag la mig på brittsen och han kände och klämde och jag skrek och grät. Han hittade vad det var för någonting, och de var en väldigt ovanlig skada sa han. Den sitter långt,långt in. Och han tog fram nålarna och började sticka in dem ca. en dm in i skinkan. Det var en hemsk smärta, jag som faktiskt gillar nålar, men jag gillade verkligen inte detta. Det var verkligen häftigt, hur det gick till. Det går inte att förklara, hokuspokus var det. Det var en strålande smärta, precis som det har kännts i ett års tid ungefär. Efter måna tårar och 25 minuter senare så var det färdigt för denna gång. Jag var lättad, men endå inte. Jag kunde inte gå ordentligt och skorna var inte det lättaste att ta på sig. Återbesök på Fredag och jag vet inte hur många fler gånger jag måste gå dit. Han sa att till sist kommer det inte göra ont när han sticker ner nålarna. Vi får hoppas på det :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0