imorgon, imorgon IMORGON

Imorgon är det dagen d, med litet d. dagen D med stort D är den första juni :) Imorgon är det Cultans studentskiva, lovely. Ska bli såå himla kul! Sen är det bara två veckor kvar. Två veckor, ingenting mera. Allt är slut sen, allt som har med skolan att göra iallafall. Ett IG kommer jag nog få nöja mig med. Jag känner att det inte är hela världen faktiskt. Dock hoppas jag på att det inte blir IG i projektarbetet också, då blir det värre.. usch! Men det tänker vi inte på nu.

Resan till turkiet med älskling är bokad nu också, underbart! ska bli så underbart skönt att komma iväg,bara han och jag. Det är bara 24 dagar kvar tills vi åker. Innan dess ska jag göra klart skolan, ta studenten, jobba lite, ha idrottslek, fira sebastians lilla systers student, SEN drar vi. Åh va jag längtar! Veckan efter vi kommer hem är det dags för jobb, en väldigt jobbig första vecka måste jag säga. Hela midsommar helgen är det jobb som gäller.. Sen jobb i några veckor, sen ledig lite jobba lite, sen RÄTTVIK, veckan efter det blir det jobb igen. Så ser min sommar ut. Den kommer väl säkert gå fort den med och snart är det snö igen. haha!

Nej nu ska jag tagga till lite till tills morgondagen :) PUSSSSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0