fixtrix

Det känns som man inte har någonting annat i skallen än studenten. Men jag tror nog att det mesta är under kontroll.. eller? Det känns som att mamma har mer koll än vad jag har. Den första juni kommer bli en dag att minnas. <3

Man känner ibland att man önskar att man såg ut på ett visst sätt eller att man kunde göra vissa saker. Man känner sig aldrig helt nöjd över hur man är eller hur man ser ut. Men man kan ju faktiskt inte ha allt. Man vill gärna ha den perfekta kroppen, eller vara super smart osv. Men hur skulle det vara om man verkligen hade allt, man var bra på precis allt och man såg skit bra ut. Hur skulle det då bli? då skulle det inte finnas någonting att längta efter, eller att önska att man hade större bröst, mindre rumpa osv. Skulle man vara helt nöjd med allt här i livet så tror jag att det skulle bli skit tråkigt. Man måste nog ha saker som man önskar att man hade eller önskar att man såg ut si och så. För då kan man drömma om hur det skulle vara, istället för att ha allt och att allt redan är perfekt. Det skulle nog vara tråkigt tror jag. Slutsatsen är att vi kommer aldrig vara helt nöjda med hur vi ser ur eller hur vi är som personer. Det är bara att inse.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0