Organisation och ledarskap

Jag har suttit och skrivit på en hemskrivning inom organisation och ledarskap. Man låter skit smart när man ska förklara för någon vad det är man pluggar. Så nu har jag precis gjort en linjeorganisation över olika chefer på ackis. Haha! skit svårt var det och jag vet inte om jag har gjort rätt för fem öre. Jag chansade hejvilt. Jag har suttit hela kvällen och dittat och dattat på paint. Tog en jävla tid och förhoppningsvis är jag klar, får hoppas på att det är rätt. Nu är det bara några frågor kvar. Jag lämnar dem till morgondagen då jag ska försöka plugga lite religion också. Det flyter på nu med skolarbetet, förhoppningsvis så har jag ingenting kvar vecka 19 då allt ska vara inlämnat. VECKA 19, det är om Sex, nästan sju veckor. Sedan efter det, är det finito med skolarbetet. Vad ska man då göra varje dag när man kommer hem? Man är dock mycket tröttare när man jobbar än när man går i skolan, men endå. Kommer kännas jätte konstigt att inte ha någonting att göra när man kommer hem.

Jag har funderat många gånger på om jag ska plugga vidare någon gång i livet. Absolut inte direkt efter gymnasiet men kanske någon gång i framtiden. Jag skulle vilja bli någonting bra, någonting coolt. haha! men det visar sig. Jag har lite planer för framtiden, men det vet man aldrig hur det blir med det. Det kommer nog dröja tio år eller något, men det är alltid en idé.

Idag är det en unge i minuten. Veckans höjdpunkt! jag bara älskar att titta på det. Jag ryser igenom hela programmet :)

Pusss!


Kommentarer
nettan

älskar din blogg, du har sån framtid fram för dig och du kommer lyckas med det du vill, för du är en sån underbar människa så vem vill inte anställa dig eller ha dig i sitt liv, jag har ju dock turen att ha dig i mitt liv Kramar i massor

2011-04-04 @ 14:30:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0