Måndag igen

Idag är det måndag, om ni inte har missat det. har haft skalledunk hela dagen, mindre kul. Har fortfarande det och är inte pepp på livet idag. Men imorgon kanske jag är det, förhoppningsvis. Jusst nu så borde jag sitta med sjukvårdsboken i min hand,men icke. Det gör jag inte. Jag skulle ha tagit hem böckerna i helgen men jag glömde dem, puckat. Imorgon ska jag skriva provet. Så vi får se om jag är så dum så att jag skjuter på det ännu några veckor eller om jag går dit och total failar. Det mest vettiga låter att skjuta upp det. Men det är inte direkt vettigt det heller.

Jag undrar om jag ska gå ner och kolla på tv nu, det är ju faktiskt halv åtta hos mig snart. Så tar jag tag i mina skolproblem imorgon. haha puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0