lite tråkigt faktiskt

jag har faktiskt lite tråkigt nu. Jag sitter hemma hos Sebbe och har varit själv hela dagen. Men ojj så mycket jag har fått gjort. Jag har pluggat en massa sjukvård så nu är jag redo för provet imorgon. Sebbe kommer hem om en timme ungefär för då har han slutat jobba. Ikväll blir det pizza, gud så gott det ska bli. Jag har inte ätit pizza på en månad tror jag, så det ska bli gött.

Jag har ingenting smart att skriva idag. Jag kom på det att när man är själv så tänker man sjukt mycket, man pratar nästan med sig själv med tanken liksom. Fast jag brukar i och för sig prata med mig själv med ord, och inte bara med tanken. Jag har alltid pratat med mig själv, enda sedan jag var liten kommer jag ihåg. Man får bäst svar då. :)

Det flyter på, och jag är så jävla glad, det blev som jag ville. UNDERBART! nu behöver jag inte oroa mig över det.                    



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0